Najlepsze platformówki na Amigę


W lutym 2018 zrobiłem film pod tytułem: 10 najlepszych platformówek na Amigę wg. Lemonamiga.com w którym zrobiłem zestawienie najlepszych platformówek głosów czytelników strony lemonamiga. Film ten zawierał 13 tytułów (10 wg. ocen ze strony oraz 3 tytuły o których wg. mnie warto wspomnieć). W pierwszym filmie więc zobaczycie takie tytuły jak: The Lost Vikings, Prince of Persia, Lionheart, Benefactor, Turrican, Superfrog, Ruff'n' Tumble, Furry of the Furries, Jim Power in Mutant Planet, Shadow of the Beast 3, Another World, Flashback oraz Turrican II.
Film możecie zobaczyć poniżej:


Pod tym filmem oraz w miejscach w których go publikowałem pojawiło się bardzo dużo komentarzy z propozycjami innych tytułów, wiec pozostało mi tylko pozbierać do kupy to co widzowie proponowali, dodać kilka tytułów od siebie i tak powstał kolejny film tym razem już z aż 36 tytułami. Drugi film pod tytułem: "Najlepsze platformówki na Amigę. Część 2: głosy widzów" znajdziecie również poniżej.



W drugim filmie zobaczycie natomiast takie tytuły: Aladdin, Alfred Chicken, Arabian Nights, Brian the Lion, Bubba'n Sticks, Chuck Rock, Chuck Rock II: Son of Chuck, Cool Spot, Creatures, Fire Force, Fire and Ice, Ghosts 'n; Ghosts, Gods, Greate Giana Sisters, Hudson Hawk, James Pond 2: Codename Robocod, James Pond 3: Operation Starfish, Kid Chaos, Magic Pocket, The Misadventures of Flink, Nicky Boom, Nicky II, Oscar, Prehistorik, Premiere, Rick Dangerous, Sleepwalker, Soccer Kid, Titus the Fox, Traps and Treasures, Trolls, Wolfchild, Woody's World, Yo!Joe!, Zool, Zool 2.

I tym samym myślę, że spokojnie można zamknąć serię najlepszych platformówek na Amigę, co nie zmienia faktu, że jest na pewno jeszcze na tą platformę wiele innych platformerów które zasługują na miano jednych z lepszych, ale to może innym razem :P

0 komentarze :

Prześlij komentarz