#1


Cześć,
jako, że jest to pierwszy wpis na tej stronie to dobrze by było chyba coś o sobie powiedzieć.

W telegraficznym skrócie, jestem z zawodu chemikiem, więc większość ścisłych rzeczy nie jest mi obca. Dodatkowo ostatnio na strychu w domu rodzinnym odnalazłem Amigę 500 i doprowadziłem ją obecnie do stanu użyteczności, a teraz mam zamiar trochę na niej pograć i ponagrywać rozgrywki.

Pisząc o graniu odświeżyłem też moje stare kartdriże do Pegasusa, ale niestety sama konsola już nie działała, więc kupiłem sobie klona Famikoma z Chin i ogrywam kolejno wszystko co wpadnie mi w ręce.

Gram również od czasu do czasu też na xboxie i może co ciekawsze rozgrywki z tej konsoli też będę tutaj umieszczał - zobaczymy. Na pewno większy priorytet dla mnie ma Amiga i Famicom.

Dodatkowo od dłuższego czasu staram się grać regularnie w gry planszowe i odkrywać nowe gry w wielkim świecie gier planszowych, więc może też raz na jakiś czas na ten temat też się coś tutaj będzie pojawiało (zobaczymy).

I co najważniejsze, potrafię robić się niewidzialny, ale tylko wtedy gdy żona chce abym odkurzył w mieszkaniu wtedy nakładam pałatkę niewidzialności i się chowam :D



0 komentarze :

Prześlij komentarz