International Sports Challenge - czyli jak nie skakać do basenu.


W dzisiejszym odcinku podjęłam się wyzwania startu w olimpiadzie i mam zamiar zaliczyć wszystkie 5 konkurencji (co prawda jest 6, ale maraton mi nie działa), zapraszam do oglądania:


International Sports Challenge jest grą olimpiadową (przez niektórych nazywaną: łamacze joysticków) wydaną w 1992 r. przez Empire Software, a stworzoną przez Harlequin w której mamy do pokonania 6 dość nietypowych jak na tego typu gry dyscyplin:
  1. Skok do wody - fajna konkurencja, z ładną grafiką i bardzo ciężkim sterowaniem, możemy wykonywać akrobacje z 1m, 3m oraz 5m, bardzo duża ilość możliwych do wykonania akrobacji - podoba mi się, ale bardziej do grania dla beki, bo na 20 skoków tylko jeden mi się udał :P.
  2. Jeździectwo - tego się nie spodziewałem, jazda na koniu na Amidze w trybie pierwszej osoby, WOW!, ale zaraz wracamy na ziemię kiedy okazuje się, że koń jak koń, ma sporą bezwładność w sterowaniu i ciężko trafić w przeszkody, nie mówiąc o ich przeskakiwaniu.
  3. Pływanie - mamy 4 tryby (każdy ma różne długości), w tym motylek, podobnie jak większość: graficzne wykonanie świetne, ale prawdę mówiąc nie byłem w stanie zsynchronizować tępa pływania z postacią i oddychaniem postaci :(.
  4. Kolarstwo torowe - najbrzydziej wykonana konkurencja (w technice wektorowej). Jest to standardowy łamacz joysticków. Posiada 2 tryby rozgrywki: pościg i sprint oba na dystansach 1 i 2 km.
  5. Strzelanie - tutaj aż 4 rodzaje celów: odsłaniające się tarcze z punktacją, ruchomy cel (niby dzik) oraz 2 związane ze strzelaniem do dysków. Strzelane do tarcz i dzika całkiem OK, strzelanie do latjąych dysków dla mnie nie do ogarnięcia.
  6. Maraton - niestety u mnie nie działa, więc nie jestem w stanie nic o nim powiedzieć.
W trakcie nagrywania tego materiału stwierdziłem, że gra jest strasznie słaba, dzisiaj na drugi dzień od nagrania podoba mi się trochę bardziej, ale prawdę mówiąc chyba pograłbym ponownie tylko jeszcze w strzelanie do tarcz i skoki do wody (które nie wiem czemu w tej grze mnie tak pociągają), reszta dyscyplin nie zapada w pamięci zbyt dobrze.


0 komentarze :

Prześlij komentarz