Co mi się nie podoba w grze Rajd przez Polskę



Gra Rajd przez Polskę mogła być przyjemna, mogłaby być wciągająca, mogła również być po dzień dzisiejszy dobrze wspominana przez graczy, tak natomiast się nie stanie, dlaczego ? O tym postaram się napisać w tym wpisie.

Może nim zacznę narzekać, napiszę co mi się podobało 😎. Podoba mi się odwzorowanie pojazdów, podobają mi się scenerie mijane przez nas w trakcie jazdy, wreszcie podoba mi się oprawa dźwiękowa. Ta ostatnia nie jest może jakaś niesamowita, ale nie męczy ucha.



No ale niestety elementów które mi się nie podobały było zdecydowanie więcej 😑.

😑 widoczność, jest ona prawie zerowa, nie wiadomo kiedy będą zakręty
😑 zakręty to najczęściej 90 stopni
😑 grając w tą grę mam wrażenie, że każdy Polski kierowca to kamikadze (ciągle zajeżdżają nam drogę, wręcz mają włączane namierzanie na nas)
😑 tankowanie oraz umieszczenie stacji benzynowych w taki sposób, że jest to niezmiernie trudne do wykonania
😑 wyśrubowane limity czasowe (które w połączeniu ze źle zaprojektowanymi trasami, słabym sterowaniem oraz kierowcami kamikadze daje grę niegrywalną)
😑 żonglerka dyskietkami

0 komentarze :

Prześlij komentarz