Monster in my Pocket



Kolejna świetna platformówka od Konami !
W przypadku tej gry mamy świetny gameplay, z niezłą grafiką i dobrym udźwiękowieniem. Na szczęście gra nie jest aż tak trudna aby było trzeba szukać kodów do niej, ale niestety dość krótka (co prawda nie udało mi się dojść do końca, ale całą grę powinno udać się przejść w około 1 godzinę).


Cała gra toczy się w domu i okolicach (a przynajmniej tak mi się wydaje :P ) więc mamy standardowe lokacje jak w tego typu grach, jak przedpokój, kuchnia, piwnica, czy też wychodzimy przed dom :) W grze występuje też duża różnorodność przeciwników i w każdym poziomie do którego dotarłem są inni przeciwnicy z innymi umiejętnościami i odmiennymi taktykami walki z nimi (przynajmniej tak było w 6 planszach do których doszedłem, a łącznie plansz jest 7). Każda plansza składa się z 2-3 podplansz, a na końcu mamy walkę z bossem. Każdy Boss oczywiście zachowuje się inaczej i należy inaczej z nim walczyć !
Poniżej zajawka materiału filmowego :P


Jeszcze szybkie info o poruszaniu się i można zaczynać granie lub oglądanie mojego filmu.
strzałki: poruszanie się
start: pauza
A: podskok
B: atak

dół+A: zeskoczenie na niższą platformę (jak to możliwe)
dół+B: podniesienie klucza/śruby, a następnie miotanie nią za pomocą B
2xA: podwójny skok, daje możliwość wskoczenia wyżej, lub dolecenia dalej

Dodatkowo: za pierwsze 500 punktów dostajemy dodatkowe życie, kolejne życia co 2000 punktów.


0 komentarze :

Prześlij komentarz